یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:53 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 696
نویسنده پیام
nevisa آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 10 /8 /1393
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
دبیر جشنواره تئاتر فجر: از پوسترهای خوب دیگر هم استقبال می‌کنیم
صالح‌پور ضمن اشاره به شعار و رویکرد \"هویت ایرانی – تئاتر ملی\" در جشنواره امسال تاکید کرد: ما قصدمان این بود که در پوستر جشنواره هم به سوی تئاتر ملی گام برداریم که آقای یارتا یاران در اثر خود این رویکرد را با موفقیت ارائه داده است. البته در این راستا و با این هدف، آمادگی داریم از پوسترهای خوب دیگر هم استقبال کنیم.
او ضمن استقبال از این که رونمایی پوستر جشنواره، نقطه‌نظرات متفاوتی را به دنبال آورده است، ادامه داد: ما به این حساسیت‌ها و توجه‌ها ارج می‌نهیم و از همه هنرمندان علاقمند می‌خواهیم تا پوسترهای پیشنهادی خود را که در برگیرنده مفاهیم و نشانه‌های هویت ایرانی و تئاتر ملی است، تا 25 دی ماه به دبیرخانه جشنواره فجر ارائه دهند.
دبیر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود: از بین پوسترهای ارائه شده به دبیرخانه، به داوری سه نفر از برجسته‌ترین استادان هنر گرافیک، یک اثر انتخاب می‌شود و دیگر طرح‌ها هم در ایام برگزاری جشنواره در قالب نمایشگاه پوستر، در معرض تماشا قرار می‌گیرند.
اردشیر صالح‌پور با بیان این‌که هر کسی احساس دین به جشنواره تئاتر فجر می‌کند، می‌تواند پوستر زیبای دیگری را هم به این رویداد بزرگ هنرهای نمایشی ایران بیفزاید، تاکید کرد: این جوری ما، همه آرا و سلیقه‌ها را در جشنواره امسال در کنار هم خواهیم داشت. چرا که همفکری، همدلی و همراهی خانواده تئاتر، بزرگ‌ترین سرمایه ماست.
هنرمندان علاقمند می‌توانند پوسترهای خود را تا 25 دی به دبیرخانه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی بلوار کریمخان زند، خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، کوچه ارشد، پلاک 10، طبقه چهارم ارائه دهند.
سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر از یکم تا دوازدهم بهمن ماه ۹۳به دبیری اردشیر صالح‌پور برگزار خواهد شد.

یکشنبه 21 دی 1393 - 10:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

شبکه اجتماعی فرهنگ وهنر بازینام محلی مناسب برای تبادل اطلاعات هنری برای ارائه و درج تبلیغات خود در صفحه اصای سایت به قسمت تماس با ما سایت مرجاعه کنید..